Shop Mobile More Submit  Join Login
Dancing TFA Chins by blackhellcat Dancing TFA Chins by blackhellcat
Design overkill.:roll:

Done in ink and Prismacolor markers.

Characters by Hasbro/Takara.
Add a Comment:
 
:iconjacksonfivecheal:
jacksonfivecheal Featured By Owner Aug 7, 2013  Hobbyist Artist
Oh my god! laughing  This has to be the most funniest thing I ever seen! Dignity Laugh  What really got me is Optimus' lips!
Reply
:iconchibibug:
ChibiBug Featured By Owner Nov 24, 2012  Student Digital Artist
Best chins. :iconlainloveplz:
Reply
:iconlordbloodysoul:
LordBloodySoul Featured By Owner Oct 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Okay. This looks scary and incredible funny! :rofl:
Reply
:iconmegatronlover69:
megatronLOVER69 Featured By Owner Oct 18, 2012  Student Writer
No comment!! I'm going to have a nightmare about optimus's lips eating me!!! :D
Reply
:iconartemisdragonheart:
ArtemisDragonheart Featured By Owner Jul 28, 2012  Student General Artist
i just died laughing!
Reply
:icon12kingdedede12:
12KingDedede12 Featured By Owner Jan 13, 2011   Artist
Prime's lips... they give me nightmares...
Reply
:icondragonanimeparty:
DragonAnimeParty Featured By Owner Apr 17, 2010   Digital Artist
:lmao:
Reply
:iconcerulean452:
Cerulean452 Featured By Owner Nov 18, 2009
LOL That's great. :giggle:

And why, out of all the TFA characters, does Prime have lips!? Scary...
Reply
:iconabarai-san:
abarai-san Featured By Owner Sep 15, 2009  Hobbyist
Optimus is... scary!!!
Reply
:iconradiant-riot:
radiant-riot Featured By Owner Aug 13, 2009
lmao, the TFA characters have such insanely frightening chins... :o
Reply
:iconeverybodykicksasuke:
EverybodyKickSasuke Featured By Owner Aug 9, 2009  Student
I'm terrified. D8
Reply
:iconastrocat:
Astrocat Featured By Owner Aug 9, 2009
*LOL* there's serious chin-age going on in that show...
Reply
:iconrosey-raven:
Rosey-Raven Featured By Owner Aug 2, 2009  Student
Damn I laughed way too much at this XD it's HILARIOUS :rofl:
Reply
:iconisabox:
isabox Featured By Owner Jul 28, 2009
Very creative.

You're right, their chins are overly huge.
Reply
:iconkote-vode-an:
Kote-Vode-An Featured By Owner Jun 22, 2009  Hobbyist General Artist
Omg Optimus' lips made me laugh soo hard XDDDD
Reply
:icon6klownn:
6kLownn Featured By Owner May 31, 2009
Their chins are just... agh. XDD
Reply
:icondeathcomes4u:
Deathcomes4u Featured By Owner Apr 13, 2009  Professional General Artist
oh god its scary how accurate OP's lips are D:
Reply
:iconadreanaline:
adreanaline Featured By Owner Apr 5, 2009
LOL! Great idea! :D
Reply
:iconyamatonix11:
Yamatonix11 Featured By Owner Mar 14, 2009
This pic made me laugh so hard... I love how you over-exaggerated all the right ones. The chins, Prime's lips, Prowl's "glasses"... Seriously. Great job. XD
Reply
:iconla-zorranaranja:
La-ZorraNaranja Featured By Owner Jan 24, 2009
:iconsaywhaplz: ...
Reply
:iconelitadream:
elitadream Featured By Owner Jan 10, 2009
:rofl: :rofl: :rofl:

I got not words for this!!
Reply
:iconneonnerd08:
NeoNNerd08 Featured By Owner Dec 31, 2008
I LOL'd big time! Nice one! :lmao:
Reply
:iconlilscreamer29:
LilScreamer29 Featured By Owner Dec 4, 2008  Hobbyist General Artist
:rofl: LOOOOL!
Reply
:iconshikyolukaiuzumaki:
ShikyoLukaiUzumaki Featured By Owner Dec 4, 2008
LOL! BWAHAHAHHAHAHA! I love Optimus' lips! SO REALISTIC FOR A 'BOT!XD StarScream looks hysterically funny, which is nothing new for himXD PROWL!! BWASHAHAHAH! Aw I love him, so I have to defend him; I won't make fun of himXD
Awesome job! Love It!
Reply
:icondj-hitler:
Dj-Hitler Featured By Owner Nov 27, 2008
HOLY CRAP! chiiiiiiiiiiiins!

--
The most difficult part of life is knowing when to give up and when to try harder
Reply
:iconicyyyyy:
icyyyyy Featured By Owner Nov 23, 2008
LOLOLOL
Reply
:iconhackney:
Hackney Featured By Owner Nov 15, 2008
Optimus' lips are making my eyes bleed.
Reply
:iconevelynism:
Evelynism Featured By Owner Nov 5, 2008  Hobbyist
Very creative~~~~
Laugh to die~~~~~=D
Reply
:icondamaiuo:
Damaiuo Featured By Owner Oct 26, 2008
\O.O/
\_/
Reply
:iconidigoddpairings:
Idigoddpairings Featured By Owner Oct 25, 2008
OMG THAT'S AWESOME LOL
Reply
:iconmagusthelofty:
MagusTheLofty Featured By Owner Oct 13, 2008
I forget if I commented on this yet, But I think it's funny.
Reply
:iconzephony:
Zephony Featured By Owner Oct 10, 2008   Interface Designer
Bwahaha, Optimus' lips :rofl:
Reply
:iconscream01:
Scream01 Featured By Owner Oct 9, 2008
Nice ^^
Reply
:icondemmyboo:
demmyboo Featured By Owner Oct 8, 2008
I wonder what song they're dancing to.
Or are they singing and dancing? I'd love to hear them sing. :D
Reply
:iconwingdiamond:
WingDiamond Featured By Owner Oct 7, 2008
Let me guess, their regular bodies got "ownaged" by that ... :confused: One crazy dude and his posse.
Reply
:iconlunatsuki-kouseinou:
LunaTsuki-Kouseinou Featured By Owner Oct 7, 2008
Oooooooh! They're so cute with their big chins and optimus' lips! I especially love Starscream...I wanna HUG him! X3 :iconnewglomp:
Reply
:iconemeowrald:
Emeowrald Featured By Owner Oct 6, 2008
Those chins could put Jay Leno out of business.
Reply
:iconwingdiamond:
WingDiamond Featured By Owner Oct 7, 2008
He and Bill Cower.
Reply
:iconemeowrald:
Emeowrald Featured By Owner Oct 8, 2008
Who's Bill Cower?
Reply
:iconwingdiamond:
WingDiamond Featured By Owner Oct 8, 2008
Former coach of the Pittsburgh Steelers. He also had quite the prominent chin.
Reply
:iconemeowrald:
Emeowrald Featured By Owner Oct 8, 2008
I see.
Reply
:iconsinenv:
sinenV Featured By Owner Oct 6, 2008
8D I laughed so hard when I saw this!
Reply
:iconphinjuuki:
PhinJuuki Featured By Owner Oct 6, 2008
Sweet Jeebus. Prime's lips put Angelina Jolie to shame. :lmao:

You are flippin' awesome. Seriously. :D
Reply
:icontorritron:
Torritron Featured By Owner Oct 6, 2008
XDDD
Reply
:iconkami-sensei:
Kami-Sensei Featured By Owner Oct 6, 2008
What the...! XDDD
That is perfect :rofl:, Primes lips scare me. >_>;;
Reply
:icondragonseeker789:
DRAGONSEEKER789 Featured By Owner Oct 6, 2008
:rofl: *Grabs Prowl and runs off cackling* :lol:
Reply
:iconkartoon12:
KarToon12 Featured By Owner Oct 6, 2008  Hobbyist Digital Artist
:music: Overture, curtain, lights; this is it-the night of nights! :music:

:rofl:
Reply
:iconlady-warrior:
lady-warrior Featured By Owner Oct 6, 2008
I will never look at the cartoon the same way again. :rofl:
Reply
:iconjacemoore:
jacemoore Featured By Owner Oct 6, 2008   General Artist
Hahahahha! Oh, man, that is sooo true! XD
My brother and I have been calling the show Transformers: the Animated Chins for a long time now. :rofl:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1690 × 1102




Details

Submitted on
October 5, 2008
Image Size
606 KB
Resolution
1690×1102
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,588 (1 today)
Favourites
180 (who?)
Comments
85
Downloads
574
×